2012. február 9., csütörtök

Celtic Age: Néhány gondolat a szettingről

Közelgő kelta hangulatú kampányomban a lényeg a cselekményen lesz, és nem a tárgyakon, vagy a szintlépésen. Maga a történet lineáris lesz alapvetően, nem lesznek mellékküldetések, de reményeim szerint több módja lesz a történet befejezésének és alakításának: sikeres, vagy épp félsikkerrel, esetleg totális kudarccal záródó befejezés is elképzelhető lesz. Egyelőre nem akarok semmit lelőni a történetből, de a csapat szimpátiától vagy épp logikától függően nem feltétlenül a legjobb úton mehet majd végig.
Néhány terv a kampánnyal kapcsolatban:

  • az egyetlen játszható faj az ember lesz.
  • a varázsló kaszt nem játszható a kampányban, de NJK mágiahasználó lesz.
  • előfordulhat, hogy hibás döntés miatt korábbi befejezés következik be, próbálom minél realisztikusabbra mesélni a reakciókat, a következményeket.
  • nagyjából két szintlépéssel számolok, és 4-5 játékalkalommal.
  • ha jól sikerül, közzé is teszem kalandmodulként.
  • keresek aláfestő zenét, halkan szól majd. Régen egyszer próbáltam, adok neki még egy esélyt, mert akkor sem volt bukás.
  • három alternatív befejezést tervezek, de lehet, hogy lesz az több is.
Fejlemények a kampányírásról folyamatosan, a háttereket folyamatosan írom majd, valamint térképet rajzolok majd, Photoshoppal elfogadhatóbbá teszem, majd azt is kikerül ide. Szettingleírást is összerakom és kiteszem ide, mindezt reményeim szerint február végéig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése