2012. szeptember 26., szerda

Kezdeti tapogatózás

Egy hete vagyok kint Angliában, végre kezd a lakás valami emberi jelleget ölteni, bár amíg az összes bútor meg nem jön, addig még pár bőröndöt és kartondobozt kerülgetni kell. Mindenesetre a munkakeresés mellett most már tudok más dolgokkal is foglalkozni, mint amilyen az új szerepjátékos csapat keresése.
Nagyjából két napja álltam neki foglalkozni a témával, regisztráltam az angol szerepjátékosok oldalára, ahol a fórumba írtam egy hirdetést, valamint a Wizards of the Coast fórumán keresgélek. Egyelőre kevés sikerrel, mindenesetre egy szerveződő online D&D4 kampányhoz már sikerült jelentkeznem. Igaz, hogy online játék lesz, és ráadásul 4. kiadás, de játékosként jobban szeretem, mint mesélőként. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, ha túl leszünk az első alkalmon - ami nem tudom még mikor lesz - akkor írok róla beszámolót. Egyelőre egy mesélő és három játékos verbuválódott össze.
Ahogy időm engedi elkezdek törődni az angol nyelvű blogommal is, az angliai játékok beszámolóit mindkét helyre szeretném megírni, valamint a kelta RPG-vel kapcsolatos fejleményeket is két nyelven szeretném publikálni. Az eddigieket is igyekszem majd átírni angolra és kitenni. Ó, és az angol blogom a The goblin's hovel névre hallgat.
Még egy dolog, ami érdekes volt a napokban: ráakadtam egy videóra, ahol olyan hírességek ültek le kamera előtt az asztalhoz játszani, mint R.A. Salvatore, Ed Greenwood és Larry Elmore, a DM pedig Chris Perkins volt. Szerintem nagyon hangulatos kis bemutató játékot sikerült összehozniuk, nekem különösen Ed Greenwood megjegyzései tetszettek. Akinek van egy bő órája, nézze meg, érdemes!
Link az első részhez: Celebrity D&D Game
Egyelőre ennyit az újdonságokról, a héten még próbálok egy Gyűrűk Mesélője részt kitenni, és remélhetőleg pozitívan alakulnak majd a dolgok szerepjáték téren is, és legalább az online játék összejön.
Addig is igyekszem haladni a kelta RPG-vel is, és olvasgatom a többi magyar szerepjáték blogot, szerencsére születnek folyamatosan új és érdekes írások, beszámolók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése