Kocsmatöltelék
A kocsmatöltelékek, mint ahogy nevükből kiderül, a csapszékek állandó vendégei. Mikor épp nem borgőzös álmukból ébrednek és térnek vissza kedvenc ivójukba, kardforgató karjukat bocsájtják áruba, hogy legyen miből fedezniük a további estéket. Mikor nem részegek, meglepő jártasságról tesznek tanúbizonyságot különböző területeken.
Kocsmatöltelék lehet kiöregedő zsoldos, nagyhangú, egyelőre még csak a kitalált történeteiben hősies férfi, vagy akár piti városi tolvaj, aki egy pohár itókában keres nyugalmat, és esetleg információt vagy kis "kölcsön" pénzt a kocsma népének körében. Utóbbi lefülelt cselekedetek robbantják ki olykor a legendásan hangos és hatalmas káosszal járó kocsmai verekedéseket.
A kocsmatöltelékek a legkülönfélébb fegyvereket birtokolják, "hétköznapi" foglalkozásuknak megfelelően. Lehet egy buzogány pajzzsal kiegészítve, pusztán egy tőr, egy rendre a kocsmában felejtett ütött-kopott hosszúkard... Legjellemzőbb páncélzatuk a meglehetősen viharos időket látott bőrvért, bár csak akkor öltik fel, ha természetes közegükből kiszakadnak, és valami dolguk van a nagyvilágban.
· Az áttivornyázott esték és az eközben kialakuló kocsmai balhék meglehetősen megedzik a kocsmatöltelékeket, így induláskor +1 járul az Állóképességükhöz (Constitution).
· A következő fókuszok közül választhatnak egyet: Constitution (Drinking) vagy Dexterity (Brawling).
· A csapszékek népe igen változatos, így egy kocsmatöltelék lehet mind Harcos (Warrior), mind Zsivány (Rogue).
Karakteralkotáskor a következő táblázat alapján kapnak két bónuszt:
2d6 eredménye | Bónusz |
2 | +1 Communication |
3-4 | Focus: Constitution (Stamina) |
5 | Focus: Dexterity (Legerdemain) |
6 | Focus: Perception (Hearing) |
7-8 | +1 Dexterity |
9 | Focus: Strength (Intimidation) |
10-11 | Focus: Communication (Gambling) |
12 | +1 Perception |
Nekem ez nagyon tetszik, ezen el is gondolkodom!
VálaszTörlés