2011. november 1., kedd

Madame Tussauds - London

Pénteken éjjel sikeresen megérkeztem Londonba, és sikeresen túléltem életem első repülőútját. Érdekes dolog ez a repülés, még nem döntöttem el, hogy tetszik-e vagy sem. Talán majd a visszaút után...
Vasárnap a Madame Tussauds panoptikumban jártunk, bár a két órás sorban állás annyira nem tetszett. Mindenesetre az élmény bőven kárpótolt a hosszú szobrozásért, meg azért a két órából egy órán át, amikor már fedett részen voltunk voltak "miniattrakciók", amikkel el lehetett szórakozni, amíg sorra kerültünk. Volt a panoptikumnak egy "Scream" névre keresztelt, elvileg ijesztő rész is, én ehhez képest, mint egy turista a sétálóutcán gyalogoltam végig rajta. Másnak jobban bejött a dolog, jó páran sikoltoztak rendesen, én inkább érdekesnek találtam. Mondjuk a koncepció az volt, hogy egy börtönrészen sétálunk végig, és a "rabok" rohangálnak fel-alá, elénk ugranak, üvöltöznek, hasonlók. Az nagy pozitívum, hogy élő emberek voltak itt az "őrült rabok". Szóval végig villogó fényben és hangzavarban mentél, ami nekem annyira nem félelmetes, mint egy jól felépített, kísérteties és hátborzongató hely, ahol alapvetően csend van. Majd talán csütörtökön a London Dungeon. Na az elvileg kemény. Kíváncsian várom!
A panoptikumra visszatérve: elképesztő érdekes érzés híres emberek abszolút élethű másolatával lefotóztatni magad! Volt Marvel szuperhősös rész is, a végén 4D kisfilmmel, az is nagyon állat volt, életemben először voltam 4D moziban.
És a végére egy kép a sok közül, magával az Egyesült Államok elnökével:

3 megjegyzés:

  1. Jaja, elég durva! 3D, annyival megspékelve, hogy az egyéb hatásokat is érzed... Pl.: a szökőkútból felcsapó vizet, mert rád spriccelnek finom vízpárát, vagy ha valami elrepül melletted, érzed a menetszelet, vagy épp rezeg alattad a fotel földrengésnél, stb. Durva volt, a legjobb az volt, amikor Wolverine eltalált valakit a karmával és a hátadba bökött a szék... :P

    VálaszTörlés
  2. Ja vagy úgy! Olyanba egyszer én is voltam vagy 10 évvel ezelőtt, gondolom azóta sokat fejlődött a technika.

    VálaszTörlés